E-Mailová komunikace

Kompletní průběh objednávky se zákazníkem probíhá elektronicky. Proto je obzvlášť důležité, aby jste při registraci zadali platnou emailovou adresu. Pokud Vám žádný e-mail od Ticketbande nepřišel a jste názoru, ze by Vám přijít měl, zkontrolujte prosím i nevyžádanou poštu (spam).

Potvrzení o registraci:

Svou registrací a odesláním potvrzení o registraci potvrzujete, že jste si přečetl Všeobecné obchodní podmínky společnosti Ticketbande a že s nimi souhlasíte. Následně Vám zašleme potvrzující e-mail o registraci s Vámi zadanými osobními údaji. Důsledně si překontrolujte správnost všech zadaných údajů a v případě nesprávnosti, popřípadě neúplnosti údajů kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum. Na tento e-mail Vám zašleme Vaše objednávající číslo, které budete potřebovat i při dalších úkonech. Tato automaticky vygenerovaná zpráva není ještě závazné potvrzení objednávky.

Potvrzení objednávky:

Potvrzení objednávky je generováno automaticky a bude Vám zasláno e-mailem zpravidla do 8 hodin (ve výjimečných případech do 48 hodin) po odeslaní objednávky. Zvolíte li způsob platby předem na účet, námi potvrzená objednávka zároveň slouží jako vyzvání o zaplacení zboží. Zaplaťte částku uvedenou v potvrzovacím emailu o objednávce do 4 dní na jeden z našich účtů.

Přijetí platby:

V momentě přijetí Vaší platby v plné výši Vám bude na Vámi uvedený e-mail doručená zpráva o přijetí platby, jejíž součástí budou odkazy na objednané vstupenky. V případe ak Vám byla mezitím zaslána upomínka o nezaplacení zboží a to bylo již uhrazeno, považujte naši upomínku za bezpředmětnou.

Emailová zpráva o odesláni zásilky: O odeslání zboží budete informováni prostřednictvím emailu. V tomto emailu obdržíte Tracking Number (sledovací číslo) s odkazem na internetovou stránku zasílací služby, kde můžete sledovat průběh doručení zásilky. Doručení zásilky je ve většině případů uskutečněno do druhého dne. Další informace ohledně zaslání vstupenek můžete nalézt v sekci „Způsob doručení„


DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Všechny tyto emaily jsou automaticky vygenerovány. Prosím neodpovídejte na tyto zprávy. Tyto zprávy jsou automaticky na Vasem registračním kontě uloženy a jsou kdykoliv k nahlédnutí.

Zakaznícke centrum

Nabízíme celosvětové služby pro četné akce a proto si vážíme Vašich dotazů, ať už ohledně druhu vstupenky, dodací lhůty i umístění vstupenek.

Protože neustále vylepšujeme naše zákaznické centrum, snažíme se pro naše zákazníky v sekci FAQ - (často kladené otázky) odpovědět na všechny Vámi kladené otázky.

Další informace ohledně zasláni vstupenek nebo ohledně bezpečnostních opatření při platbě platební kartou můžete nalézt v sekci „Způsob doručení:„ a „Způsoby platby“

Pro všechny další dotazy použijte jednoduše náš kontaktní formulář. Kontaktní formulář nabízí jak pro zákazníky tak i pro naše zaměstnance, kteří zpracovávají Vasi objednávku, velké výhody. Všechny zprávy jsou pečlivě odděleny od ostatních firemních e-mailů. Každý zaměstnanec má možnost nahlédnout do zpráv, a tím pádem budou Vaše otázky rychleji zpracovány.

Kromě toho, sou tyto zprávy, a to na základě Vámi zadané e-mailové adresy nebo čísla zakázky, zařazeny k Vašemu úctu. Tím pádem mají naši zaměstnanci možnost jedním kliknutím nahlédnout do kompletní e-mailové nebo fax-historie.